Op basis van een unieke methodologie en een sterke interactieve samenwerking met onze klanten,
onderbouwt Conversion&Co alle mogelijkheden tot verbetering van conversieratio's
en bieden we support voor alle conversie optimalisatie oplossingen.
de kwaliteit van uw webverkeer, uw gebruikerstrajecten, uw verkooptrechter...
de gebruikerservaring van uw website, de commerciële efficiëntie van uw gebruikerstrajecten en uw digitale ROI
uw teams in het rangschikken, plannen en implementeren van de gekozen optimalisatie oplossingen
Landingspagina's, navigatie, ergonomie, productpresentatie, verkoopfunnel... De mogelijkheden om de resultaten van uw website te verbeteren zijn eindeloos.
Met een totaalaanpak zorgen we ervoor dat we de optimalisatie van uw conversieratio's op een gestructureerde manier benaderen.
om onze aanpak perfect af te stemmen op uw doelstellingen en op uw marketing en digitale strategieën
een diepgaand onderzoek om alle conversie knelpunten in kaart te brengen
doorlichting van uw beleid inzake webacquisitie voor een optimaal rendement van alle verkeerskanalen
een vergelijkende studie tussen uw website en die van uw concurrenten met nadruk op conversies en verkoopefficiëntie
verbetering van de ergonomie van uw website en van het vermogen om beter te verkopen
A/B en multivariate testing : identificatie, prioritering en analyse om voorgestelde aanpassingen af te toetsen
Naast een aanzienlijke verbetering van uw digitale resultaten, helpen we u en uw teams ook graag verder met CRO support opdat u steeds de beste keuzes kan maken met oog op conversie optimalisatie. Wij delen dan ook steeds onze technieken, studies en bevindingen zodat conversie optimalisatie na verloop van tijd voor u (bijna) geen geheimen meer heeft.
Dashboards en analyseproces op maat voor een optimaal beheer
Creëren van een optimalisatiecultuur binnen het team en binnen de organisatie
Wij houden alle nieuwste CRO mogelijkheden en technieken bij zodat u on top of the game blijft.
U kan steeds beroep doen op onze know-how en wij zorgen voor de vlotte samenwerking met uw team.
In november 2015 vroeg onze klant Rail Europe (filiaal van Voyages-sncf, gespecialiseerd in de verkoop van Europese treinticketten) ons om een audit uit te voeren van de Adwords accounts in 3 van hun voornaamste markten. De doelstelling van deze audit? Alle hefbomen identificeren voor een snelle en langdurige verbetering van de Search Engine Advertising resultaten. In Australië kenden de conversies alleen al een groei van 39% ten opzichte van het voorgaande jaar na de implementering van onze aanbevelingen!
Heeft u een handje nodig met de conversie ratio van uw website of heeft u een andere vraag? Laat het ons weten! Wij beantwoorden u steeds zo snel mogelijk.